اقتصادیبانک-بیمه-بورسویژه خبری

آغاز واریز وام یک میلیونی از صبح امروز

رئیس کل بانک مرکزی گفت که وام یک میلیون تومانی از صبح پنج‌شنبه به تدریج به حساب سرپرستان خانوار‌هایی که کد ملی خود را ارسال کرده‌اند واریز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، عبدالناصر همتی در پستی اینستاگرامی اعلام کرد: قبلا گفته بودم که به محض آماده شدن فهرست خانوار‌ها و ۲۴ ساعت بعد، این واریز انجام می‌شود. همچنین قول داده بودم که این واریز پیش از ماه رمضان باشد. از نظر تامین منابع لازم، سیستم بانکی آمادگی کامل را دارد و خوشبختانه همکاران بنده اطلاع دادند که از فردا صبح به تدریج به حساب سرپرستان خانوار‌ها که کد ملی خود را ارسال کرده‌اند واریز خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس آماری که به بنده داده‌اند تا امروز تعداد ۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تایید شده‌اند، بنابراین امروز (پنج‌شنبه) ۱۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز خواهد شد. همچنین برای کسانی که به تدریج اطلاعات‌شان را ارسال کنند تا پنج شنبه هفته آینده واریز خواهد شد.

رییس کل بانک مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر سیستم بانکی، صندوق ولایت که مربوط به کمیته امداد است، برای حدود ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر بصورت قرض الحسنه در این چارچوب واریز خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=22298
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن