صنعت-معدن-تجارت

آغاز خرید حمایتی محصولات پرورش ماهی در دریا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، نبی الله خون میرزایی اظهار داشت: با تصویب در ستاد تنظیم بازار و دستور ویژه وزیر جهاد کشاورزی از امروز خرید حمایتی محصولات پرورش ماهی در دریا آغاز می‌شود. امیدواریم با آغاز این خرید حمایتی از محصول انباشته شده در مزارع پرورش ماهی در دریا کاسته شود و تولیدکنندگان از این بابت متضرر نشوند.

وی افزود: با شیوع بیماری کووید ۱۹ از دست رفتن بازار مصرف آبزیان در هتل‌ها، رستوران‌ها و مراکز گردشگری و همچنین مختل شدن صادرات، در حال حاضر بیش از ۱۵۰۰ تن محصول پرورش ماهی در دریا بصورت انباشته شده و روی دست تولیدکنندگان مانده است که با این خرید حمایتی تلاش می‌کنیم این مشکل را برطرف کنیم.

رئیس سازمان شیلات ایران تاکید کرد: آنالیز قیمت خرید حمایتی متناسب با سایز و شرایط محصول تنظیم شده و تیم‌های کارشناسی سازمان شیلات ایران، معاونت توسعه صنایع و شرکت پشتیبانی امور دام در چارچوب توافقی که با تولید کنندگان می‌کنند قیمت را اعلام می‌کند.

خون میرزایی ادامه داد: امیدواریم که توافق به گونه‌ای باشد که قیمت تنظیم شده رضایت تولیدکنندگان را در پی داشته باشد و از بابت این خرید حمایتی سود لازم را ببرند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=29867
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن