گیلان

آغاز احداث چمن مصنوعی صومعه سرا

در دهه مبارک ولایت و امامت و فرارسیدن عید سعید غدیر، مراسم کلنگ زنی احداث چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی صومعه سرا انجام شد.

به گزارش تفاهم آنلاین، رئیس اداره ورزش و جوانان صومعه سرا در مراسم کلنگ زنی این پروژه بیان کرد: احداث چمن مصنوعی از آرزوهای اهالی ورزش شهرستان از گذشته تاکنون بوده است که با پیگیری مسئولان استان و شهرستان در حال تحقق است.

جمشید رستگار اظهار داشت: احداث چمن مصنوعی صومعه سرا به ابعاد 98 در 64 متر و با اعتبار 23 میلیارد ریال شروع شده و در سه فاز به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: احداث چمن مصنوعی، ایستگاه ورزش و سکوی تماشاگران با تامین اعتبار لازم برای این پروژه انجام می شود.

در ادامه، اصغر ابراهیمی-معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیز ضمن تبریک آغاز پروژه به جامعه ورزش صومعه سرا بیان کرد: توسعه ورزش نه تنها از جنبه ورزشی بلکه از جنبه اجتماعی بسیار در جامعه اثرگذار است.

وی گفت: توسعه اماکن ورزشی می تواند سبب جذب بیشتر جوانان به سوی ورزش شده و به دنبال آن کاهش آسیب های اجتماعی برای جوانان و خانواده ها را در برداشته باشد.

گفتنی است؛ کلنگ زنی این پروژه با حضور سیدکاظم دلخوش-نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسئولان و چهره های شاخص ورزشی استان و شهرستان انجام شد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=39071
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن