البرز

آشنایی شهروندان کرجی با نحوه مدیریت پسماند

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اشاره به اهمیت مشارکت شهروندان در حوزه مدیریت پسماند، گفت: به منظور آشنایی شهروندان با مراحل جمع‌آوری، پردازش و دفن زباله‌های عادی و عفونی، تور مجازی از سایت حلقه دره تهیه و در اختیار عموم مردم قرار گرفت.

به گزارش تفاهم آنلاین، محمد مسیبی اظهار داشت: اگر شهروندان مطلع باشند که زباله‌های تولیدی آنان چه مراحلی را طی می‌کند تا پس از فعل و انفعالات گوناگون بخشی از آن تبدیل به مواد بازیافت و پس از پردازش و بخشی از آن به صورت بهداشتی دفن می‌شود، همکاری بیشتری را با سازمان سازمان مدیریت پسماند خواهند داشت.

وی با بیان اینکه ارتباط با شهروندان باعث همکاری بیشتر و تولید کمتر زباله می‌شود، گفت: تور مجازی این امکان را به شهروندان می‌دهد تا با صرف وقت اندک از مجموعه سایت حلقه دره و امکانات آن و همچنین اقداماتی که بر روی زباله‌ها صورت می‌پذیرد به صورت مجازی بازدید کنند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج میزان مشارکت شهروندان را در قالب تولید کمتر و یا گرفتن رطوبت زباله در فرآیند پردازش بسیار با اهمیت خواند و افزود: شهروندان می‌توانند با تفکیک زباله از منازل و همچنین گرفتن رطوبت زباله‌ها مجموعه سازمان مدیریت پسماند را در فرایند پردازش و دفن زباله یاری کنند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=64083
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن