بانک-بیمه-بورس

آزمون استخدام بانک سینا برگزار شد

آزمون استخدام بانک سینا با بیش از 5 هزار شرکت کننده و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی روز جمعه 12 آذر ماه همزمان در تهران و شهرستان های منتخب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک سینا، پنج هزار داوطلب و متقاضی استخدام این بانک صبح روز جمعه 12 آذرماه درچندین حوزه آزمونی در تهران و شهرستان های کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند.
این آزمون به منظور تکمیل کادر پرسنلی شعب و ادارات بانک سینا در سمت‌های مختلف بر اساس ضوابط، و آیین نامه استخدامی بانک از بین متقاضیان زن و مرد واجد شرایط برگزار شد.
صفایی مزید رییس هیئت مدیره بانک سینا با حضور در دانشگاه امیرکبیر که محل آزمون داوطلبان تهران و البرز بود، اعلام کرد: بانک سینا با توجه به نیاز کادر پرسنلی خود در بخش های صف و ستاد اقدام به جذب نیرو کرده است و بخشی از این پذیرفته شدگان در آزمون به سبب ایجاد ظرفیت های جدید بانک در بخش های مختلف به کار گمارده می شوند.
وی ابراز داشت: استخدام و تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد به منظور تدوین و اجرای برنامه های توسعه ای، از جمله برنامه های بانک سینا می باشد که این آزمون نیز در همین راستا برگزار شده است.
گفتنی است این آزمون شامل 100سوال عمومی و تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و بانکدار بود که داوطلبان به مدت 130 دقیقه به آن پاسخ دادند.
متقاضیان پس از قبولی در آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی وگزینش با انعقاد قرارداد به استخدام بانک سینا در می آیند.
گفتنی است راستگو مدیر سرمایه های انسانی، ابراهیمی مدیر حراست و حاجی علی مدیر منطقه البرز، قزوین و زنجان نیز همراه صفایی مزید رییس هیئت مدیره بودند و از تمام بخش های محل آزمون دانشگاه امیرکبیر بازدید کردند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=79441
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن