بانک-بیمه-بورس

مدیرعامل در گردهمایی مدیران و روسای شعب خبر داد: رشد 58 درصدی حق بیمه تولیدی بیمه البرز در 1400

مدیرعامل شرکت بیمه البرز در گردهمایی سالانه مدیران و روسای شعب این شرکت اعلام کرد: میزان حق بیمه تولیدی بیمه البرز در سال 1400، پنجاه و هشت درصد رشد داشت و از مبلغ 43 هزار میلیارد ریال در سال 1399 به 68 هزار میلیارد ریال در سال گذشته افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین، محسن پورکیانی در گردهمایی مدیران و روسای شعب این شرکت، گفت: در سال گذشته با وجود اتفاقات ناگوار همچون شیوع ویروس کرونا، تشدید تحریم های ظالمانه آمریکا و در پی آن نوسانات بازار سرمایه که هر یک از این اتفاقات به تنهایی می توانست شرکت را در رسیدن به اهدافش دچار مشکل کند، بیمه البرز به لحاظ سودآوری در بین شرکت های بیمه بالاترین سوددهی  را داشت.

وی تاکید کرد: برند بیمه البرز با قدمت 63 ساله و محبوبیت و خوشنامی که در صنعت بیمه کشور دارد باید رهبری شرکت های بیمه خصوصی را برعهده بگیرد که این امر با افزایش سهم سود بازار رخ خواهد داد.

وی افزود: برای دست یابی به این هدف باید چابک باشیم و بتوانیم در خودکارسازی فرآیند دیجیتال و ارایه محصولات جدید دیجیتالی چابک عمل کنیم. همچنی باید نوآور باشیم و سهم فروش محصولات جدید بیمه ای و طرح های نوین بیمه ای را افزایش دهیم.

نایب رییس هیات مدیره بیمه البرز همچنین بر رعایت اصل مشتری مداری تاکید کرد و گفت: شرکت های بیمه باید هم در هنگام صدور بیمه نامه و هم در هنگام پرداخت خسارت مشتری مدار باشند چرا که افزایش رضایت مشتری به افزایش وفاداری مشتری و در نهایت موفقیت شرکت بیمه می انجامد. ما باید در هنگام پرداخت خسارت بهترین خدمات را به بیمه گزاران و شبکه فروش ارایه دهیم.

وی افزود: در راستای اصل مشتری مداری، بیمه البرز نظام پاسخگویی سریع و صحیح را پایه گذاری کرده و با راه اندازی  مرکز ارتباط مردمی با شماره تلفن 1574 آماده پاسخگویی به تمام ذی نفعان شرکت است.

پورکیانی با تاکید بر این که اولین گام در توانگری، مدیریت ریسک در بخش بیمه گری است، اظهار داشت: یک شرکت بیمه برای اینکه بتواند نقش رهبری را در صنعت بیمه کشور ایفا کند باید توانگر باشد و توانگری در گرو داشتن نیروی انسانی توانمند، سودآوری پایدار و افزایش بازده سرمایه گذاری ها است.

مدیرعامل بیمه البرز شفافیت و توسعه دیجیتال، مدیریت بهینه منابع انسانی و مالی و بهبود فرآیندهای فروش را به عنوان برنامه های این شرکت در سال 1401 برشمرد و گفت: در همین راستا، توسعه دیجیتال، افزایش چابکی سازمان، توجه به خلاقیت و نوآوری، ایجاد رویه اثربخشی ارزیابی عملکرد در پرداخت، بهبود و ارتقای زیرساخت های سخت افزاری و ارتباطی، افزایش فروش بیمه ای خرد و جهش تولید حق بیمه در دستور کار سال جاری بیمه البرز قرار گرفته است.

مجید علی پناهی، رییس هیات مدیره بیمه البرز نیز در این گردهمایی، اعلام کرد: سال گذشته بیمه البرز خوشبختانه عملکرد و رشد خوبی داشت و دلیل آن بهره مندی بیمه البرز از نیروی انسانی متخصص و حرفه ای و برنامه ریزی جامع از سوی هیات مدیره با تمرکز بر فروش بیمه نامه های مانده محور بود.

وی بر فروش بیمه های خرد تاکید کرد و گفت: بیمه البرز اگر سالیان طولانی توانگر و ماندگار است به خاطر تکریم ارباب رجوع است و این سیاست باید همچنان سرلوحه فعالیت ما باشد. در این بین باید شبکه فروش را هم تکریم کنیم چرا که در خط مقدم فروش هستند و باید توجه ویژه به آنها داشت.

وی همچنین بر اصل جانشین پروری تاکید کرد و گفت: بهره مندی بیمه البرز از نیروی انسانی متخصص و حرفه ای طی سالیان طولانی که زبانزد صنعت بیمه هستند به دلیل رعایت اصل جانشین پروری از سوی کارکنان بیمه البرز به ویژه مدیران و روسای شعب است چرا که کارکنان پیش از بازنشستگی با اموزش های لازم جانشینان متخصص و حرفه ای تربیت می کنند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد در سایه همدلی، رفاقت، تفاهم و هم افزایی تمام کارکنان، برنامه های سال جاری بیمه البرزمحقق شود.

این گزارش حاکی است، گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب بیمه البرزبا حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران و روسای سراسر کشو این شرکت در روزهای پایانی خرداد 1401 برگزار شد .

 

 

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن