گزارش

تاثیر استفاده از جم در بازی کلش آف کلنز به چه صورت است؟

اگر شما هم از کسانی هستید که بازی کلش آف کلنز را به صورت مبتدی شروع کرده اید و نیاز به اطلاعات تکمیلی به خصوص در رابطه با الماس و جم دارید، یا از گیمرهایی هستید که به بازی های استراتژیک پلتفرم موبایل علاقه مند هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا با بازی کلش آف کلنز و کاربرد و تاثیر استفاده از جم در بازی کلش آف کلنز بیشتر آشنا شوید.

معرفی کلی بازی کلش آف کلنز

کلش آف کلنز (Clash of Clans) – که در ایران به اختصار کلش نامیده میشود – از محبوب ترین بازی های سبک استراتژیک است که در سال 2013 توسط کمپانی قدرتمند SUPERCELL به بازار عرضه شد. کلش آف کلنز بعد از گذشت هفت سال تا به امروز طرفداران خود را دارد. بازیکنان در کلش آف کلنز رئیس یک دهکده هستند. کلش آف کلنز قسمت های مختلفی دارد که بخش اصلی آن پیوستن شما به یک قبیله یا Clan و مبارزه با قبایل دیگر است. یکی دیگر از بخش های بازی کلش آف کلنز به دست آوردن هدف های مشخص شده در بازی و کسب جوایز برای پیشرفت قبیله است.

کلش آف کلنز
تاثیر استفاده از جم در بازی کلش آف کلنز به چه صورت است؟

شما باید این دهکده را در مقابل حملات دشمنان غیر قابل نفوذ کنید و همچنین به پرورش نیروهای جنگجو بپردازید تا با استفاده از آنان به دشمنان خود حمله کنید و امتیازات مختلفی را کسب کنید. این بازی به صورت رایگان عرضه شده است و بسیاری از عناصر اصلی بازی را می توانید به وسیله ی طی کردن مراحل مختلف بازی و پیروز شدن در جنگ های مختلف به دست بیاورید. این بازی شامل چهار عنصر اصلی است که هر کدام وظیفه خاصی را در ارتباط با پیشرفت بازی بر عهده دارند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم:

  1. اکسیر بنفش یا Elixir : این عنصر که در ساخت و ارتقا نیرو های دفاعی و جنگنده دهکده بسیار مهم است به وسیله یکی از ساختمان ها که به تولید اکسیر می پردازد ساخته می شود. در ابتدای بازی به صورت پیش فرض دو عدد از این ساختمان ها در نظر گرفته شده است که می توانید به وسیله آن ها اکسیر بسازید و تا وقت نیاز اکسیر هایتان را ذخیره کنید.
  2. اکسیر سیاه یا Dark Elixir : این عنصر که مخصوص ساخت نیرو های جنگجوی ارتش سیاه هستند از ابتدای بازی در اختیار گیمر قرار نمی گیرند و تنها زمانی می توانید از آن استفاده کنید که به سطح هفتم از بازی رسیده باشید.
  3. طلا یا Gold : این عنصر که از عناصر مهم بازی برای ساخت ساختمان ها، دیوار ها، تجهیزات دفاعی، تالار اصلی دهکده و… استفاده می شود را می توانید به وسیله ی طی کردن مراحل و از طریق حملات و یا اصطلاحا Attack هایی که به قبایل دیگر میزنید دریافت کنید.

الماس یا جم یا Gem : اما عنصر اصلی بازی که به آن الماس یا جم کلش آف کلنز می گویند و می توان به وسیله ی آن امکانات زیادی از بازی را آزاد کرد را می توانید به روش های مختلف به دست بیاورید. همچنین از این الماس ها می توانید برای مصارف مهمی استفاده کنید که در ادامه به شرح تاثیر استفاده از جم کلش آف کلنز در بازی می پردازیم.

کلش آف کلنز
تاثیر استفاده از جم در بازی کلش آف کلنز به چه صورت است؟

تاثیر استفاده از جم کلش آف کلنز در بازی

استفاده از این عنصر مهم و کاربردی به جذابیت بازی بسیار کمک می کند و باعث پیشرفت سریع تر، استفاده از حملات بیشتر و دفاع جانانه تر می گردد. برخی از تاثیراتی که استفاده از جم کلش در بازی دارد:

  • در مواقع بحرانی مانند زمان حمله ناگهانی دشمن و کمبود ذخایر می توانید از کمک سریع اکسیر استفاده کنید و سریعا به ساخت و ساز و دفاع از دهکده خود بپردازید.
  • از این جم ها می توانید برای ارتقا بخشیدن ویژگی های مبارزه ای کاراکتر ها و قهرمانان دهکده خود استفاده کنید و در هنگام Attack زدن و حمله غنایم بیشتری جمع کنید.
  • از طریق رد و بدل و خرید و فروش عناصر می توانید از جم برای خرید اکسیر بنفش و سیاه و یا حتی طلا استفاده کنید که همین کار امتیازات دیگری نیز به دنبال خواهد داشت.
  • برای به کار انداختن برخی از طلسم ها و برای ساخت انواع ساختمان ها و ارتقا بخشیدن آن ها مانند ارتقا ساختمان تولید اکسیر می توانید از جم یا الماس استفاده کنید.
  • با استفاده از جم بازی کلش می توانید ابزار های دفاعی و سیستم دفاعی دهکده را ارتقا بخشیده و به وسیله ی آن در زمان حملات دشمنان از ساختار دهکده و عناصر ذخیره شده خود دفاع کنید.
  • با استفاده از جم بازی می توانید ابزار جادویی بازی را آزاد کرده و بخرید و با استفاده از آن ها قدرت های مخفی بازی را به کار بگیرید.
کلش آف کلنز
تاثیر استفاده از جم در بازی کلش آف کلنز به چه صورت است؟
  • از دیگر استفاده های جم بازی کلش می توان به فعال کردن برج ساعت یا Clock tower اشاره کرد. با فعال کردن برج ساعت عملیات های موجود در بازی و دهکده شما با سرعت بیشتری انجام می شود. از جمله این عملیات ها می توان به جمع آوری منابع و عناصری مانند طلا و اکسیر اشاره کرد، تعلیم سرباز ها، ارتقا دادن ویژگی های نیرو ها و ارتقا دادن ساخت ساختمان های جدید که با استفاده از فعال کردن برج ساعت با سرعت بیشتری انجام می شوند.
  • در بازی کلش آف کلنز بخش هایی وجود دارد که روند بازی را به شما آموزش می دهد و برای ادامه بازی می بایست حتما این آموزش ها را ببینید که از قضا این آموزش ها روند بسیار کندی دارند. با استفاده از جم می توانید سرعت این آموزش ها را تا چند برابر افزایش دهید.
  • برای تغییر نام کاربری خود در طول بازی حتما نیاز به استفاده از جم دارید وگرنه این کار از طرف شرکت سازنده محدود شده است.
  • با استفاده از این جم ها می توانید بسیاری از آیتم هایی را که توسط شرکت سازنده محدود شده اند و یا باید در مراحل دیگری به آن ها دست پیدا کنید را سریع تر و راحت تر به دست بیاورید.
لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=72130
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن