بانک-بیمه-بورس

‍ بازدهی ۸۴۸ درصدی صندوق سرمایه‌گذاری زیر مجموعه بیمه ایران در یک سال گذشته

‍به گزارش تفاهم آنلاین، سید نیما فاضلی-مدیرعامل سبدگردان آسال با بیان مطلب فوق درباره عملکرد صندوق ارزش کاوان آینده گفت: این صندوق در یک سال منتهی به ۲۰ تیر ۹۹ از نظر خالص ارزش دارائی ها با رشدی قابل توجه از ۳۳۷ میلیارد ریال به ۲۸.۶۹۵ میلیارد ریال رسیده است و از نظر ارزش دارائیها جزو سه صندوق برتر می باشد.

فاضلی با بیان اینکه تعداد واحدهای سرمایه گذاری با ۷۹۶ درصد رشد از ۲۰.۳۷۵ واحد به ۱۸۲.۶۹۴ واحد رسیده است. افزود: تعداد سرمایه گذاران حقوقی از ۵ به ۲۰ با مالکیت ۳۳ درصد واحدهای صندوق و تعداد سرمایه گذاران حقیقی با استقبال کم نظیر از ۱۰۱ نفر به ۳۷۳۳ نفر و مالکیت اشخاص حقیقی از ۱۰ درصد به ۶۷ درصد واحدهای صندوق ارتقا داشته است.

مدیرعامل شرکت سبد گردان آسال درباره ترکیب دارایی های صندوق توضیح داد: با توجه به شرایط بازار سرمایه و پیش بینی مدیر صندوق به منظور کسب حداکثر بازدهی برای سرمایه گذاران تقریبا ۹۸ درصد از دارائیهای صندوق سهام می باشد که بالطبع با توجه به شرایط و به منظور کنترل ریسک این نسبت می تواند تغییر کند.

فاضلی بازده صندوق در سال ۹۸ را ۳۵۶ درصد اعلام کرد و ادامه داد: این بازدهی همچنان ادامه داشته است و در سال ۹۹ تا تاریخ ۲۰ تیرماه به بیش از ۲۱۹ درصد رسیده است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=33891
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن