اقتصادیبانک-بیمه-بورسویژه خبری

پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت سالروز تأسیس بیمه میهن

 

همکاران ارجمند و گرانمایه ام در بیمه میهن

شانزدهم بهمن هر سال تداعی‌کننده تلاش جمعی از بزرگان و کارآفرینان کشور برای تأسیس یکی از شرکت های خوشنام صنعت بیمه است که با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود در جهت توسعه و رونق اقتصادی کشور گام برداشتند. این نهال کوچک اکنون به درختی 11 ساله تبدیل شده و هر روز بالنده‌تر و پربارتر در مسیر رشد و اعتلا قرار گرفته است.

امروز در حالی یازدهمین سالروز تأسیس”میهن” عزیزمان را پاس می داریم که این شرکت در یک سال اخیر به فضل الهی و به برکت همراهی و راهبری اعضای محترم هیئت مدیره و تلاش و همکاری بی وقفه مدیران و همکاران ارجمند و شبکه فروش پرتوان، گام‌های بلند و مؤثری در حل مشکلات و پیشبرد امور شرکت برداشته و به نتایج و دستاوردهای ارزشمندی رسیده است که از آن جمله می توان به دستیابی به سطح یک توانگری مالی، شفاف تر شدن صورت­های مالی، احیای فروش و سهم از بازار شرکت، به روز شدن پرداخت خسارت های معوق، وصول مطالبات معوق از سایپا، تعیین تکلیف پروژه آسایش و … اشاره نمود.

تمام اهتمام و تلاش هیات مدیره محترم و تیم مدیریتی شرکت، ساماندهی امور، تقویت و تحکیم زیرساخت ها، بهبود عملکرد و برداشتن گام های بلندتر برای احیای نام شرکت و دستیابی به جایگاه واقعی است و بر این باوریم که تحقق این مهم جز با مشارکت، انسجام و همگرایی، همراهی و همدلی تک تک شما همکاران عزیز میسر نخواهد بود.

اکنون در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت این ایام خجسته و تبریک یازدهمین سالروز تاسیس بیمه میهن به همه همکاران ارزشمند، شبکه فروش پرتلاش، سهامداران ارجمند و همه ذینفعان و بیمه گذاران گرامی، مراتب قدردانی خود را از تلاش بی دریغ یکایک شما عزیزان ابراز داشته و امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم گام های موثرتری در تحقق برنامه ها، اهداف و ماموریت های شرکت برداریم.

ضمناً با توجه به حادثه ناگوار سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان، بیمه میهن از برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد تأسیس صرف نظر نموده و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود، هزینه برگزاری مراسم را به تهیه اقلام مورد نیاز هموطنان سیل زده اختصاص می ­دهد.

سعادت، سلامت، دوام و کامیابی همه شما را از خداوند متعال خواستارم. باشد که به بلندای نام شریف میهن، روزگارانی درخشان همچون تاریخ زرنشان میهن برای بیمه میهن رقم بزنیم.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=13210
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن