استان هاگیلان

نشت یابی بیش از 10 هزار کیلومتر از خطوط گاز در گیلان

به گزارش تفاهم آنلاین، حسين اكبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر نشت یابی بیش از 10 هزار و سیصد کیلومتر از خطوط گاز در استان اظهار داشت: این شرکت با هدف حفظ امنیت و پایداری جریان گاز مشترکین، در بهار امسال بالغ بر 40 درصد از خطوط گاز در استان را مورد بازرسی و نشت یابی قرار داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر افزود: این میزان نشت یابی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 58 درصد افزایش داشته و بهترین آمار ثبت شده در فصل بهار محسوب می شود.

مهندس اکبر بیان نمود: این شرکت هم راستا با توسعه گازرسانی در استان، برنامه ریزی جامعی را درجهت حفظ امنیت خطوط و تاسیسات گاز به انجام رسانده و در همین زمینه بالغ بر 240 هزار انشعاب و 126 ایستگاه گاز را مورد بازرسی قرار داده است.

وی با بیان اینکه عملیات نشت یابی در بهار امسال در 22 شهر استان انجام شده است، اظهار داشت: شرکت گاز استان گیلان در حال اجرای عملیات نشت یابی با استفاده از روشهای نوین در قالب نشت یابی آنلاین و براساس برنامه تعیین شده می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه با اشاره به گسترش شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان بر ضرورت کنترل و بازرسی مستمر و دقیق تر تاسیسات گاز با هدف اجتناب از وقوع حوادث ناگوار تاکید کرد

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=29662
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن