استان هاگیلان

مراسم تکریم و معارفه رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان برگزار شد

به گزارش تفاهم آنلاین، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز گیلان در مراسم تکریم و معارفه رئیس روابط عمومی شرکت گاز گیلان اظهار داشت: در سال های گذشته با مدیریت درست و تلاش کارکنان، روابط عمومی شرکت بصورت مستمر ارتقا یافته که شاه بیت آن موفقیت در ارزیابی های مختلف از سوی شرکت ملی گاز و استانداری و … می باشد.

وی با اشاره به تنوع کاری زیاد واحد روابط عمومی اظهار داشت: روابط عمومی در زمینه های مختلفی نظیر رسیدگی به شکایات، اقدامات فرهنگی، ارتباط با رسانه ها، نظرسنجی از ذینفعان و … فعالیت دارد و موظف است با برنامه ریزی مدون و تلاش مستمر درجهت بهبود عملکرد سازمان گام بردارد.

مهندس اکبر یکی از وظایف روابط عمومی را به نمایش درآوردن شایسته عملکرد شرکت عنوان نمود و افزود: روابط عمومی به عنوان زبان گویای شرکت باید همانند گذشته پرتلاش به کار خود ادامه دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه از زحمات آقای طهمورث بستانی املشی تشکر و قدردانی و برای آقای شهرام مداح حسینی به عنوان رئیس جدید روابط عمومی آرزوی موفقیت نمود.

در ادامه این جلسه بستانی رئیس سابق روابط عمومی ضمن قدردانی از نگاه مثبت مدیریت از همه همکاران بجهت حمایت و پشتیبانی مستمر تشکر و قدردانی نمود.

در پایان آقای شهرام مداح حسینی رئیس جدید روابط عمومی ضمن قدردانی از اعتماد مدیریت اظهار داشت: روابط عمومی در سال های گذشته با برنامه ریزی و تلاش مستمر به سطح بالایی ارتقا یافته ولی در سیستم های تعالی محور، ارتقا بی انتهاست و باید با کمک یکدیگر درجهت بهبود مستمر گام های بلندتری برداریم.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=28778

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن