اقتصادی

قیمت انواع موتورسیکلت در ۴ تیر

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان، موتور سیکلت یکی از وسایل نقلیه مورد توجه جوانان است و در شرایطی که خیابان ها  از ترافیک مملو شده اند خیلی از افراد تمایل به خرید موتور سیکلت دارند.در این گزارش قیمت برخی از مدل های پر فروش موتور سیکلت صفر کیلومتر را جمع  آوری کرده ایم و یک مدل از آن را بررسی و معرفی می کنیم.

قیمت انواع موتور سیکلت به شرح زیر است:

 

 

مدل موتور سیکلتقیمت (تومان)
آپاچی 200 (1398)55.000.000
آپاچی 18038.000.000
باجاج پالس NS200 
55.000.000
باجاج اونجر 22039.000.000
بنلی TNT 25067.000.000
بنلی Leoncino 25060.000.000
تی وی اس ویگو30.000.000
رگال رپتور اسپایدر 25095.000.000
کاوازاکی نینجا Z250160.000.000
کاوازاکی نینجا 250140.000.000
کویر موتور CDI 20012.000.000
کویر موتور CDI 12510.000.000
کویر موتور رادیسون 12511.000.000
کویر موتور S4-15013.000.000
کویر موتور رادیسون 25023.000.000
کویر موتور اس تی آر 20011.000.000
کی تی ام RC 20065.000.000
کی تی ام RC 25084.000.000
کی تی ام SX-F 25078.000.000
کی تی ام 25076.000.000
هوندا موتور CRF 250L105.000.000
وسپا اسپرینت 150110.000.000
وسپا پریماورا 150105.000.000

معرفی و بررسی بنلی TNT ۲۴۹ S

بنلی TNT ۲۴۹ S یک موتورسیکلت اسپرت شهری است که به تازگی توسط نیکران موتور پاسارگاد، نماینده برند بنلی در ایران، وارد بازار کشورمان شده و می‌تواند موفقیت‌های برادران خود را تکرار کند.

 

بنلی TNT ۲۴۹ S را باید یک نمونه به روز شده از TNT ۲۴۹ یا TNT ۲۵۰ دانست که تغییرات اندکی را در ظاهر تجربه کرده و از نظر فنی تفاوت زیادی بین این دو موتورسیکلت دیده نمی‌شود. از جمله تغییرات ظاهری می‌توانیم به شکل نسبتا جدید چراغ جلو اشاره کنیم.

باتوجه به موفقیت TNT ۲۴۹ در بازار کشورمان، انتظار می‌رود TNT ۲۴۹ S هم این موفقیت و فروش بالا را تکرار کند.

موتور به کار رفته در بنلی TNT ۲۴۹ S حجمی معادل ۲۴۹ سی سی و ۲ سیلندر دارد و می‌تواند ۳۱.۵ اسب بخار قدرت و ۲۱.۲ نیوتن متر گشتاور تولید کند. برای انتقال این قدرت هم یک جعبه دنده ۶ سرعته در نظر گرفته شده است.

 

بنلی TNT ۲۴۹ S سواری بسیار با کیفیتی دارد و همان طور که انتظار می‌رود، یکی از بهترین موتور‌های حاضر در این کلاس و این بازه قیمتی است. البته بسیاری از دارندگان از داغ شدن موتور آن صحبت می‌کنند که باید برای ایجاد نشدن این مشکل، هنگام استارت زدن موتور، اجازه دهید کمی گرم شود سپس دور موتور را بالا ببرید. به علاوه اینکه تا حد امکان فشار کمتری به آن وارد کنید.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=29690
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن