اجتماعی

فراخوان حمایت از دانش آموزان دختر یتیم، بی بضاعت و بازمانده از تحصیل چابهار

به مناسبت سوم تیر ماه روز دختران، بنیاد فرهنگی دکتر مجتهدی برای حمایت از دانش آموزان دختر یتیم، بی بضاعت بازمانده از تحصیل، با حداقل هزینه و به صورت ماهیانه حامی مالی جذب می نماید. این دانش آموزان عمدتاً به علت مشکلات مالی خانوادگی از تحصیل بازمانده و سالها مجبور به ترک تحصیل شدند.

علاقمندان می توانند پس از عقد قرارداد با مدیریت اجرایی بنیاد، می توانند به ازای هر دانش آموز دختر، مبلغ ۲۵۰،۰۰۰ ( دویست و پنجاه هزار) تومان در ماه، برای یکسال تحصیلی با پرداخت ماهیانه، از دانش آموزان حمایت مالی نمایند تا ایشان نگرانی از ادامه تحصیل نداشته باشند.

و یا در صورتیکه برای ناشناخته ماندن تمایل به عقد قرارداد ندارند با تماس و اطلاع به مدیریت اجرایی بنیاد، از طریق درگاه اینترنتی بانک پاسارگاد متعلق به سایت بنیاد به نشانی:

https://drmojtahedi.com/Donate.aspx

پس از تکمیل اطلاعات و موارد درخواستی به صورت بر خط ( آنلاین) مبلغ مورد نظر خود را برای هر تعداد از دانش آموزان بصورت ماهیانه پرداخت نمایند.

هیئت اجرایی بنیاد فرهنگی دکتر مجتهدی پیشاپیش از تمامی حامیان مالی که به صورت نیکوکارانه قدم خیری برای این گروه از دانش آموزان مستحق بر می دارند، صمیمانه قدردانی می نماید.

شماره های تماس با مدیریت اجرایی بنیاد:

۰۹۱۲۲۹۶۴۴۵۹              و             ۰۲۱۲۲۷۶۹۵۷۱

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=29789
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن