ورزشی

سر فیفا را کلاه گذاشتیم/ فدراسیون فوتبال نهاد مستقل غیردولتی است

به گزارش خبرنگارمهر، علی کفاشیان با اشاره به ایراداتی که به اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران وارد شده و نیاز به اصلاح دارد، گفت: تمام آیین نامه ها را هیات رئیسه یا مجمع تصویب می کند. بحث اصلی ما در اساسنامه «نهاد عمومی غیر دولتی» است. روز اول که من رئیس فدراسیون فوتبال شدم به ما گفتند فدراسیون نهاد «مستقل غیر دولتی» است. آن موقع من بازنشسته بودم که گفتند بازنشستگی ات مشکلی ندارد.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال افزود: یک روز دیگر یک وزیر دیگر ما را نخواست و گفت کفاشیان بازنشسته است. گفتیم ما نهاد مستقل غیر دولتی هستیم که پاسخ دادند شما نهاد عمومی غیر دولتی هستید. در واقع شد همان قضیه شترمرغ!

کفاشیان خاطرنشان کرد: الان هم هر آنچه که هستیم را در اساسنامه بنویسیم. آقای نصیرزاده که اساسنامه را می نویسد باید باید در آن قید کند که فدراسیون نهاد عمومی غیر دولتی است یعنی وابسته به دولت است. اگر فیفا تایید کرد که هیچ اگر نه الکی در اساسنامه ننویسیم مستقل غیر دولتی در حالی که اینطور نیست.

رئیس و نایب رئیس پیشین فدراسیون فوتبال تاکید کرد: ما فیفا را گول زدیم. اساسنامه ای که سال ۱۳۸۶ تصویب شد را بازهم بخوانیم. کیومرث هاشمی هم گفتاری برای آن اساسنامه نوشته است که فدراسیون مستقل و غیر دولتی است در حالی که این نبوده است. ما سر فیفا کلاه گذاشتیم و به فیفا دروغ گفتیم. این بد است چون جمهوری اسلامی هستیم.

کفاشیان که با رادیو گفتگو صحبت می کرد، گفت: الان باید در اساسنامه بنویسیم فدراسیون ما عمومی غیر دولتی است. اگر قبول نکردند (فیفا قبول نکرد) باید به مجلس ببریم تا مدیران بعدی به مشکل نخورند. هر موقع خواستند چوب را بلند کردند و بر سر ما کوبیدند که شما یک نهاد عمومی غیر دولتی هستید.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=20711
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن