ورزشی

در اولین فرصت که از کارگزاری پول دریافت کردیم طلب اعضای تیم را می‌دهیم

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی رسول پناه سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در نشست خبری امروز بیان کرد: بعد از ۶ ماه که ازعقد قرارداد اولیه با کارگزارگذشت، ماهیت و شروط مندرج در قرارداد منافع طرفین را تامین نمی‌کرد. به همین خاطر مذاکرات جدی با این شرکت داشتیم. به نظرم در برخی نقاط روند خوبی نبود که نزدیک به قطع همکاری شدیم؛ لذا گفت‌وگو‌های زیادی کردیم و به توافقات خیلی خوبی هم رسیدیم تا متمم را امضا کنیم.

او افزود: اکنون درک متقابل و مرزبندی واضح از کار هایمان خواهیم داشت، همچنین تامین منابع ۲ طرف که نیاز به آن بود. کارگزار خصوصی باشگاه شرکت موفقی است و فکر می‌کنم همکاری با این مجموعه قطعا کمک زیادی به باشگاه می‌کند.

رسول پناه درباره غیبت مهرداد هاشمی بیان کرد:  اختلافی با هاشمی ندارم. جای خالی برای او در سالن نبود و تصمیم گرفتند نباشند.

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس بیان کرد: در اولین فرصت که از کارگزاری پول دریافت کردیم طلب اعضای تیم را می‌دهیم.

رسول پناه ادامه داد: ساختار باشگاه ما بسیار معیوب است. اگر ساختار پرسپولیس درست بود که مشاور رسانه‌ای نمی‌توانست درباره یک تصمیم اقتصادی اظهار نظر کند. کف قرارداد یکساله ۱۱۰ میلیارد تومان است و این الحاقیه را برای اداره حقوقی وزارت ورزش فرستاده ایم و آن‌ها هم پاسخ داده اند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره انتشار برخی قرارداد‌های بازیکنان افزود: این موضوع مربوط به دوران قبل از سرپرستی من در باشگاه می باشد و قطعا با این مشکل برخورد می شود.

او در پایان تصریح کرد: موافق هستم قراردادمان با کارگزاری منتشر شود، چون کاملا برد – برد است. چیزی برای پنهان کردن نداریم.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=24913
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن