اجتماعی

دیدار پیشکسوت فوتبال ایران با سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ

به گزارش تفاهم آنلاین، طباطبایی در نشست با امیری‌گنجه، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ گفت: بیمه‌های اجتماعی و ورزش دو مقوله  کاملا نزدیک به هم هستند؛ زیرا همانطور که بیمه تامین‌کننده امنیت مالی و جانی می‌باشد، ورزش نیز تامین ‌کننده سلامت، روح و جسم افراد است. ورزش، سلامتی و امنیت مالی و اجتماعی رابطه مستقیمی با هم دارند و مطمئنا سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌ای کشور مهمترین نقش را در برقراری امنیت اجتماعی ایفا می‌نماید.

دروازبان اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال افزود: باعث خرسندی بنده است که خود من نیز از بیمه‌شدگان و کارفرمایان سازمان تامین اجتماعی هستم و خوشحالم که این سازمان در کنار خدمات اصلی خود به مقوله ورزش بازنشستگان و کارکنان اهمیت ویژه‌ای می‌دهد.
امیری‌گنجه نیز در این نشست گفت: از اینکه بسیاری از پیشکسوتان و چهره‌های ورزشی از جامعه بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان سازمان تامین اجتماعی هستند، احساس افتخار می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم از همکاری و حضور این عزیزان در برگزاری مسابقات و المپیادهای ورزشی و حتی برگزاری فعالیت‎های ورزشی بازنشستگان، بیمه‌شدگان و همکاران که هر سال در سطوح مختلف و رشته‌های متنوع برگزار می‌گردد، استفاده نماییم.
وی افزود: ورزش باعث صحت روح، روان و جسم افراد می‌شود و مجموعه اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با توجه به محدودیت‌هایی که دارد، اهمیت قابل‌توجهی برای مقوله ورزش قائل است.
امیری‌گنجه تاکید کرد: به مساله ورزش و سلامتی کارکنان، نگاه ویژه‌ای دارم و امیدوارم در آینده پس از عبور از شرایط بحران ویروس کرونا؛ برنامه‌های خوبی برای جذب هرچه بیشتر همکاران به ورزش در سطح شعب و اداره کل داشته باشیم.
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ خاطرنشان کرد: ورزش باعث بالا رفتن سلامتی جسمانی و نشاط در محیط کار می‌گردد و این مهم در بالا رفتن سلامتی جسمانی و روحی کارکنان نقش بسزائی در کارامدتر شدن آنها و در نتیجه ارائه خدمات از سوی همکاران به جامعه هدف خواهد شد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=33821
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن