انرژی

بهره‌برداری از ۲۵۰ پروژه بزرگ آب و برق در سال ۹۹

به گزارش تفاهم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، «رضا اردکانیان» در پی قدردانی مکتوب حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، درخصوص اقدامات انجام شده در قالب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، طی نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور نوشت: اطمینان خاطر می‌دهم که در سال ۱۳۹۹ نیز کارکنان خدوم صنعت آب و برق، سعی وافر می‌کنند تا دو خدمت حیاتی آب و برق به‌کفایت، ارائه شده و رضایت هموطنان فراهم باشد.

وی افزود: باور داریم موفقیتی که گزارش آن ارائه شد، حاصل عملکرد تنها وزارت نیرو نیست بلکه کل سازمان دولت از جمله سازمان برنامه و بودجه، وزارت امور اقتصادی و دارائی، بانک مرکزی، وزارت نفت، وزارت جهادکشاورزی، وزارت کشور، سازمان حفاظت محیط زیست و … در این توفیق سهیم‌اند و موفقیت حاصل‌شده دستاورد مجموعه دولت تدبیر و امید است.

اردکانیان ادامه داد: اطمینان دارم که دولت تدبیر و امید در دور اول و دوم فعالیت خود، انبوهی از موفقیت‌ها نظیر آنچه در پویش «هرهفته_الف_ب_ایران» ارائه شد را در کارنامه خود دارد. زیرساخت‌های بسیاری در هفت سال گذشته احداث شده‌اند، طرح‌های مهمی به بهره‌برداری رسیده و برخی سازوکارهای نرم‌افزاری و حکمرانی کشور نیز اصلاح شده‌اند.

وزیر نیرو اضافه کرد: وزارت نیرو در پویش «هرهفته_الف_ب_ایران» در سال ۱۳۹۹، اول، هدف بزرگ‌تر افتتاح ۲۵۰ طرح با سرمایه‌گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومان در بخش‌های آب و برق را که دشوارتر از سال گذشته است مد نظر قرار داده و دوم موضوع پیچیده بهبود «سازوکارها» را نیز در دستور کار دارد.

وی خاطرنشان کرد: پیام رئیس جمهوری موجب دلگرمی و قوت بیشتر شده و البته سنگین‌کننده بار مسئولیت برای خدمت‌رسانی به هموطنان در ایام پیش‌رو خواهد بود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=31876
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن