مناطق آزاد-گردشگری

برپايي جشنواره تابستاني ٩٩ در كيش

به گزارش تفاهم آنلاین؛مصطفی خانزادی جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران سازمان منطقه آزاد کیش با بيان اينكه کسب و کارها در جزیره متحمل خسارات اقتصادی ناشی از تعطيلي ها به دليل شيوع ویروس کرونا شدنده است گفت: امسال با پذيرش گردشگران و مسافران، جشنواره تابستانی را برگزار مي كنيم تا بخشی از خسارات صنوف مختلف در جزيره جبران شود .
وي عنوان كرد:بايد به اين نكته توجه داشته باشيم كه در صورت رعایت نکردن ضوابط بهداشتی، شوک دوم بر پيكره اقتصاد جزیره وارد می شود و تمام ساکنین و فعالان اقتصادی کیش متضرر مي شوند، بنابراين در كنار برنامه ريزي براي برپايي جشنواره، قطعا سختگيري ها با هدف رعايت موازين و قوانين بهداشتي بيشتر خواهد شد.
خانزادي افزود : در حال حاضر طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا کشور،ساکنین جزیره کیش بدون ماسک حق حضور در مجامع عمومی را ندارند.
جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: رعايت ضوابط بهداشتي و فرهنگ سازي در تمامي حوزه ها، صنوف و جامعه بايد انجام شود و اصنافي که موازین بهداشتی را رعایت نکنند ضمن این که به مدت یک ماه از فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد به عنوان متخلف و برای آگاهی عموم مردم معرفي مي شوند.
خانزادي تاكيد كرد: اگر به ضوابط بهداشتی عمل كنيم، برگزاری جشنواره تابستانی می تواند یک امید در رونق اقتصادی جزیره کیش باشد در غیر این صورت آژیر قرمز در این منطقه به صدا در خواهد آمد و ما بر خلاف ميل باطني مجبور به تعطيلي تمام پروازها به مقصد کیش مي شويم و محدودیت ها از نو اعمال خواهد شد.
گفتني است طبق تصمیمات شوراي سلامت كيش در راستای حفظ سلامت آحاد جامعه، تمامي مردم ملزم به رعايت قوانين بهداشت و حفاظت فردي در بازارها و اماكن عمومي كيش هستند و پرواز ایرلاین ها به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی  با ۷۰ درصد ظرفیت مسافر به مقصد کیش انجام می شود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=26356
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن