اقتصادیبانک-بیمه-بورس

کارنامه بانک سینا در بخش مسئولیت های اجتماعی در سال 98

به گزارش تفاهم آنلاین منصور شیخ الاسلامی گفت: بانک سینا در راستای ایفای رسالت و مسئولیت های اجتماعی اقدامات اساسی و مهمی را در سال 98 انجام داده که برخی از آنها فقط در دوره شیوع کرونا و با توجه به ضرورت حضور و نقش آفرینی موثر در این شرایط خاص رخ داده و خوشبختانه عملکرد خوبی نیز ارائه شده است.

شیخ الاسلامی، اظهار کرد: مسئولیت اجتماعی بانک سینا در سال های قبل از جمله در سال 98 در چهار بخش قابل ارزیابی است چرا که تقریبا همه مسئولیت اجتماعی بانک حول چهار  محور محرومیت زدایی، فعالیت در بخش آموزش و مدرسه سازی، اشتغالزایی و کمک به خانواده ها چرخیده است.

وی با اشاره به اقدامات بانک سینا گفت: از جمله اقدامات این بانک، کمک نقدی50 میلیارد ریالی به کمیته امداد امام خمینی(ره) برای حمایت از مددجویان این کمیته در ۷ استان درگیر با بیماری کرونا شامل استانهای گیلان، مازندران، گلستان، قم، اصفهان، البرز و مرکزی بود تا نسبت به تهیه لوازم بهداشتی مرتبط با پیشگیری کرونا برای این عزیزان اقدام گردد. کمک به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا با طرح مهر آفرین از دیگر اقدامات این بانک است که طی آن اقشار مختلف کشور در گروه های شغلی تاکسیرانی، تاکسی اینترنتی، رانندگان وانت بار، پیک های موتوری، اصناف، ناشران، شاعران، تولیدکنندگان محصولات فرهنگی، تشکل های قرآنی، هیئات، وعاظ، مداحان و ائمه جماعات و مناطق هدف طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی از این وام قرض الحسنه بهره مند می شوند.

شیخ الاسلامی خاطرنشان کرد: امهال مطالبات بنگاه های تولیدی و تسهیلات گیرندگان، عدم دریافت خودکار اقساط وام قرض الحسنه در ایام همه گیری بیماری کرونا، توسعه خدمات بانکداری الکترونیک برای کاهش ترددها، اهدای 2000 بسته معیشتی کارکنان بانک سینا به ارزش 8 میلیارد ریال جهت نیازمندان و ایتام در راستای طرح مواسات و کمک مومنانه، اهدای 371 هزار کارت هدیه به اقشار فعال در کسب و کارهای خرد و اهدای 24 دستگاه آمبولانس به وزارت بهداشت جهت انتقال بیماران مبتلا به کرونا از دیگر اقدامات این بانک بوده است. البته بانک سینا پیشتر نیز تعداد 27 دستگاه آمبولانس را جهت بهره برداری مراکز بهداشت مناطق کمتر برخوردار کشور اختصاص داده بود.

مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا درباره اقدامات این بانک در راستای تحقق شعار سال و تلاش در مسیر اقتصاد مقاومتی گفت: طبق تفاهم نامه ای که بین این بانک و معاونت توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری و بنیاد علوی به امضا رسید، مقرر شد تسهیلاتی به مناطق محروم برای اشتغالزایی پرداخت شود. معاونت توسعه روستایی و بنیاد علوی برای پوشش سود تسهیلات از طریق تقبل پرداخت 5 درصد از نرخ سود به صورت یارانه به متقاضی، کمک کردند تا این تسهیلات با نرخ سود 8 درصدی اعطا شود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=30033
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن