اقتصادیبانک-بیمه-بورس

عزم جدی داریم که تبدیل به پدیده محبوب مشتریان شویم

به گزارش تفاهم آنلاین؛ محمدرضا كشاورز – مدیرعامل بیمه دی در این همایش با اشاره به توفیقات شرکت در سال گذشته عنوان كرد: شرکت بیمه دی در سال گذشته با همیاری، تلاش و بهره گیری از دانش همکاران خود توانست به یکی از چشم‌اندازهای خود که تبدیل به پربازده ترین شرکت بیمه در بین شرکت های بیمه کشور می باشد دست یابد و عزم جدی داریم که تبدیل به پدیده محبوب مشتریان شویم.

وی افزود: بسیار خوشحالم که با همدلی مثال زدنی، با برنامه محوری و رویکردی عملگرایانه، حفظ آرامش و انضباط کاری سازمانی و اقتدار، هم‌ اکنون به نتایج و دستاوردهای تحسین برانگیز و خیره کننده ای دست یافته ایم که بسیاری از آن ها برای اولین بار در تاریخ و سابقه فعالیت شرکت رقم خورده است.

مدیرعامل بیمه دی ضمن اشاره به برگزاری مجمع صاحبان سهام در ماه جاری، گفت: توفیقات مهمی از جمله، شرکت چهارم بیمه به لحاظ سهم از بازار بیمه ای کشور ، سودآورترین شرکت بیمه در سال ۹۸ ، دستیابی به توانگری سطح یک و رتبه برتر بهره وری کل عوامل عناوینی است که در کنار سایر نتایج کسب شده، نوید دهنده برگزاری مجمعی در خور برای صاحبان سهام در اواخر تیرماه است.

وی علاوه بر این خبر از ارتقای رتبه توانگری شرکت داد و اذعان کرد:رتبه توانگری شرکت بیمه دی طبق محاسبات داخلی همکاران معاونت مالی، هم اکنون در بالاترین سطح توانگری یعنی سطح یک قرار دارد، که البته مطابق آیین نامه ۶۹ منتظر اعلام رسمی بیمه مرکزی بعد از برگزاری مجمع عمومی عادی صاحبان سهام و تصویب صورتهای مالی هستیم.

كشاورز در پایان خاطر نشان کرد: همه اهداف متعالی شرکت با «برنامه ریزی دقیق و اقدام» می تواند قابل دست یابی باشد. توسعه فروش با رعایت مدیریت ریسک با تناسب فروش سازمانی و انفرادی, نگهداشت مشتریان با ارزش از طریق ارایه خدمات متناسب با نیاز آنها و توسعه کمی و کیفی شبکه فروش از جمله مواردی است که به آن توجه جدی داریم.

در ادامه این همایش معاونین و مدیران شرکت طی سخنان خود به بررسی عملکرد و نتایج سال ۹۸ و مرور اهداف و برنامه های پیش رو پرداختند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=30239
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن